digitarahan

digitarahan

طراخی سایت اختصاصی مخصوص شما با کم ترین قیمت
digitarahan

digitarahan

طراخی سایت اختصاصی مخصوص شما با کم ترین قیمت

فالوور ارزان اینستاگرام چیست و چه فرقی با انواع دیگر فالوورها دارد؟

خرید فالوور ارزان با کمترین قیمت حق شماست.

همانطور که میدانید هنگامی که وارد دنیای فالوورها می‎شویم، با انواع مختلفی از فالوورها و اکانت‎های اینستاگرامی روبرو خواهیم شد.

فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور فیک، فالوور هدفمند و … . یکی از این مهم‎ترین این انواع، فالوور ارزان است. اما فالوور ارزان چیست و به چه دردی می‎خورد؟

فالوور ارزان فالووری است که ساعات فعالیت آن کمی کمتر از فالوورهای واقعی و فعال است. یعنی با این که این فالوورها واقعی هستند اما مدت زمان کمتری را در اینستاگرام فعال خواهند بود. اما چرا شما به عنوان یک صاحب کسب‎وکار باید به دنبال خرید فالوور ارزان از سایت خرید فالوور واقعی باشید؟

فالوور ارزان برای چه کسانی مناسب است؟

قطعا هر نوع فالووری برای هر کسب‎وکاری مناسب نیست. انواع مختلف فالوور برای انواع مختلف پیج‎ها با شرایط گوناگون ساخته شده است.

 بنابراین شما هم باید بر اساس نیازهای خود یکی از انواع فالوور را برای خرید انتخاب کنید. ما اینجا در «سایت خرید فالوور واقعی» شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

کسب و کار خود را با تهیه فالوور رونق دهید.

افرادی که نیاز به افزایش نمایشی فالوورهای‌شان دارند

بسیار پیش می‎آید که ادمین یک پیچ زمان زیادی برای تولید محتوای خود می‎گذارد و علی رغم این که تعداد فالوورهای آن کم است، لایک، ویو و کامنت بسیاری دریافت می‎کند و حتی ممکن است پست‎هایش وارد اکسپلور اینستاگرام هم شود.

 اما از آنجایی که تعداد فالوورها کم است، مخاطبان جدیدی که وارد پیج می‌شوند فکر می‎کنند که این لایک‎ها، ویوها و کامنت‎ها فیک است و به همین خاطر اعتماد خود را به پیج از دست می‎دهند.

این شرایط می‎تواند بسیار سخت و ناامید کننده باشد. چرا که شما برای تولید محتوا زحمت بسیاری کشیده‎اید اما افراد فکر می‎کنند که ایمپرشن‎های دریافتی فیک است.

 در چنین موقعیت‎هایی خرید فالوور ارزان بهترین کاری است که می‎توانید برای رشد پیج خود انجام دهید. چرا که خرید فالوور ارزان می‎تواند تعداد فالوورهای شما بیشتر از آنچه که هست نشان دهد و بنابراین دچار این مشکلات نخواهید شد.

افرادی که نیاز به افزایش ایمپرشن ندارند

مانند مورد بالا که فرد نیازی به افزایش ایمپرشن ندارند، افراد دیگر نیز ممکن است به دلایل گوناگون نیازی به افزایش ایمپرشن خود نداشته باشند.

 در چنین حالتی خرید فالوور واقعی که قیمت بیشتری دارد، بی‌فایده است و فرد صرفا هزینه‎ی اضافی انجام داده است در حالی که خرید فالوور ارزان می‎تواند به راحتی نیاز شخص را برطرف کند. 

بنابراین افرادی که نیاز به افزایش لایک، ویو، کامنت و … ندارند، بهتر است که از تکنیک خرید فالوور ارزان برای افزایش فالوورهای خود استفاده کنند چرا که این فالوورها ایمپرشن کمتری دارند.

 در حالی که فالوورهای واقعی مدت زمان بیشتری را در اینستاگرام می‎گذرانند و احتمال این که فالوورهای خریداری شده شما را لایک کنند یا کامنت بگذارند، به مراتب بیشتر خواهد بود.

افرادی که به دنبال افزایش اعتبار پیج خود هستند

هر چقدر هم که زمان بگذرد و هر چقدر هم که همه چیز محتوا محور شود اما باز هم تعداد فالوورها یک چیز را مشخص می‎کند! آن اعتبار شماست.

 فالوورها هر چقدر که بیشتر باشد، پیش چشم مردم پیج معتمد تری شناخته خواهید شد. فالوورهای زیاد نشان می‎دهد که شبکه سازی خوبی انجام داده‎اید، افراد زیادی شما را می‎شناسند، خرید از شما به تعداد بیشتری انجام می‎شود و … .

به خاطر داشته باشید که هر فردی پس از ورود به پیج یک نفر، در اولین مرحله به سراغ بیوگرافی او می‎رود و تعداد فالوورهایش را چک خواهد کرد. فالوورهای زیاد همواره در جذب عامه‎ی مردم تاثیر بسیاری خواهد داشت. بنابراین اهمیت آن را دست کم نگیرید.

آیا خرید فالوور ارزان همان خرید فالوور فیک است؟

خوب است در ابتدای توضیحات خیلی صریح و واضح بگوییم که فالوور ارزان همان فالوور فیک نیست!

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد در مقابل خرید فالوور، خصوصا خرید فالوور ارزان مقاومت می‎کنند و نسبت به آن بدگمان هستند، این است که این فالوورها فیک اند. اما واقعیت چیز دیگری است.

خرید فالوور فیک، فالووری است که به صورت انبوه توسط برنامه های کامپیوتری ساخته شده است. این فالوورها مانند یک اکانت بدون روح هستند به این خاطر که هیچ کسی پشت آن نیست و هیچ فعالیتی در اینستاگرام نخواهند داشت. آن‎ها فقط برای اضافه شدن به یک پیج ساخته شده اند و نه هیچ چیز دیگری.